Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πρέπει κανείς να υποβάλλει στον εαυτό του ορισμένες ερωτήσεις που θα τον βοηθήσουν να κατανοήσει καλύτερα τις προτιμήσεις του και τις ανάγκες του ώστε να κάνει σωστή επιλογή εργασίας. Μερικές από αυτές τις ερωτήσεις είναι οι ακόλουθες:
Είμαι πρόθυμος να δεχτώ συμπληρωματική εκπαίδευση για να εξασφαλίσω καλύτερη θέση; Υπάρχουν πολλές εταιρείες που προσφέρουν εκτεταμένη εκπαίδευση στους εργαζόμενους είτε εντός είτε εκτός ωραρίου εργασίας.
Μου αρέσει να είμαι εργοδότης του εαυτού μου ή θα ήθελα να εργαστώ για κάποιον άλλο;
Μου αρέσει εργασία ομαλή, προκαθορισμένη, ρουτίνας ή με εναλλαγές, αιχμές, εκρήξεις ενεργητικότητας;
Είμαι πρόθυμος να εργαστώ μακριά από το σπίτι μου ή να μετακινούμαι για μικρά ή μεγάλα χρονικά διαστήματα;
Είμαι πρόθυμος να εργαστώ για λιγότερα χρήματα αλλά σε μια δουλειά που μου αρέσει;
Έχω μια προτίμηση μεγέθους επιχείρησης, τομέα (ιδιωτικό ή δημόσιο) ή είδους επιχείρησης (βιομηχανία, παροχής υπηρεσιών, εμπορική);

Δεν υπάρχουν σχόλια: